Vítejte na stránkách firmy ABS Import s.r.o. Benešov



Technická podpora




Akční nabídka nabízených služeb



  • Opravy všech dostupných jehličkových tiskáren akční nabídka
  • Více informací
  • Opravy tiskových hlav všech dostupných jehličkových tiskáren
  • Nastavení, konfigurace a založení E-mail schránek
  • Cena služby se řídí platným ceníkem prací a služeb fy. ABS Import s.r.o....Cena služby
  • Váš požadevek na založení účtů a jejich konfiguraci prosím zaneste do následujícího objednávkového formuláře


Microsoft spouští program technologické záruky pro systém Windows 7
Microsoft dnes upřesnil podmínky programu umožňujícího zákazníkům přejít z předchozí verze operačního systému Windows Vista na systém Windows 7. Uživatelé, kteří si v období od 26. června 2009 do 31. ledna 2010 zakoupí počítač s předinstalovaným operačním systémem Windows Vista v edici Home Premium, Business či Ultimate, případně krabicovou verzi těchto edic, budou mít možnost přejít na odpovídající verzi nejnovějšího operačního systému z dílny Microsoftu. Upgrade systému bude možné učinit nejdříve po datu obecné dostupnosti Windows 7, jež je stanoveno na 22. října 2009. Microsoft současně oznámil bližší informace týkající se uvedení české verze Windows 7 na trh a s tím spojené cenové politiky. Čeští uživatelé si českou jazykovou verzi budou mít možnost pořídit již záhy po uvedení verze anglické, a to od 31. října 2009. Ceny krabicových licencí systému jsou stanoveny ve stejné výši jako ceny Windows Vista, v některých případech budou dokonce o něco nižší. Podmínky technologické záruky k systému Windows 7 V rámci programu technologické záruky budou mít uživatelé možnost přejít na ekvivalentní verzi systému Windows 7, a to takto:

• Windows Vista Home Premium -> Windows 7 Home Premium E

• Windows Vista Business -> Windows 7 Professional E

• Windows Vista Ultimate -> Windows 7 Ultimate E

více
Více informací

akční nabídka Sony konečně uvolňuje pro celý trh modelouvou řadu 'E', která je určena pro nekonvenční zákazníky, kteří chtějí mít doma něco extra a zároveň splňuje požadavky na nejnáročnější technologie.

více
Více informací

akční nabídka Navigační systém Mio C725 + mapy Evropy (38), MioMap 2008, displej 7 palců

Pod označením C725 se skrývá zcela nová koncepce navigace, která nemá na trhu konkurenci. Model C725 je plně nadupán multimediálními schopnostmi mezi něž patří vestavěné stereo reproduktory, Audio/Vid

Navigační systém Mio C725 + mapy Evropy (38), MioMap 2008, displej 7 palců Novinka

víceVíce informací

Dome kamera AXIS 233D je navržena pro použití v náročných zabezpečovacích aplikacích, jako jsou letiště, stadiony, kasína a přístavy, kde je velmi důležité mít možnost sledovat pohybující se objekty z velké dálky a přitom vidět i detaily. Nabízí 35× optický a 12× digitální zoom, rychlou a přesnou mechaniku pro ovládání pohybu kamery, progresívní skenování a další.

víceVíce informací

Společnost IMC Networks ohlásila nové produkty ve svém portfoliu mediakonvertorů: IE-MiniFiberLinX, inovovanou sérii 10/100/1000 Mbps mediakonvertorů MiniMc a power injector pro napájení po Ethernetu iMcV-PSE-MidSpan. Dále byla představena nová funkce jednovláknové optiky, která funguje na multi-módovém (MM) vláknu při rychlosti 100 Mbps a 1000 Mbps.

víceVíce informací


sencor gemino

akční nabídka Vysavač s kterým máte na výběr
Vysává se sáčkem nebo bez sáčku
Double H.E.P.A filter
Prodloužená nerezová teleskopická trubice
Sací výkon 260 W
Více informací



QNAP NAS rozšiřují svou funkcionalitu.

Používejte svůj QNAP NAS jako bezdrátovou základnovou stanici s WirelessAP Station...

QNAP Cinder Driver podporuje OpenStack Ocata

QNAP neustále posouvá možnosti svých produkt. QNAP Cinder Driver mohou uživatelé snadno implementovat QNAP NAS pro OpenStack...

Technická podpora produktů Kaspersky LAB

Technická podpora produktů Kaspersky LAB pro resellery a koncové zákazníky...

Lokální řešení nebo cloud: Vaše volba

Proč zvolit lokální řešení, když cloud nabízí snadnou vzdálenou správu? Proč zvolit cloud, když lokální řešení umožňují řadu přizpůsobení a úprav nastavení?...

Společnost QNAP uvádí NAS TVS-882ST2 s rozhraním Thunderbolt 2

Společnost QNAP uvádí NAS TVS-882ST2 s rozhraním Thunderbolt 2, s procesorem Intel Core i5 a s duálním síťovým rozhraním 10GbE, USB 3.1 10Gbps...

TS-EC1280U R2 NAS s integrací sítě 10GbE

TS-EC1280U R2 NAS s integrací sítě 10GbE získal významnou zpětnou vazbu od podnikových uživatelů...

QNAP vydává Qfinder Pro 2.1.2 pro Mac

QNAP vydává Qfinder Pro 2.1.2 pro Mac, čímž zajišťuje optimalizovaný výkon při přenosu souborů...

QNAP vydává OceanKTV 1.1

QNAP vydává OceanKTV 1.1 přidává streamování videí YouTube, DJ kontrolní panel, doporučené seznamy skladeb, optimalizované uživatelské rozhraní a další vynikající funkce...

QNAP vydává Qsirch Helper pro Firefox

QNAP vydává Qsirch Helper pro Firefox...

QNAP NAS získal certifikaci Milestone Solution

QNAP NAS získal certifikaci Milestone Solution...

Společnost QNAP uvádí řadu podnikových NAS TES-x85U

Společnost QNAP uvádí řadu podnikových NAS TES-x85U s procesorem Intel Xeon D a možností dvojího OS...

QNAP Linux Station je plně integrována s Ubuntu 16.04

QNAP Linux Station je plně integrována s Ubuntu 16.04 LTS pro rozsáhlé multimediální aplikace na NAS...

QNAP uvádí nákladově efektivní vysokokapacitní NAS - TS-1635

QNAP uvádí nákladově efektivní čtyřjádrový TS-1635 se dvěma porty sítě 10 GbE SFP+...

QNAP ohlašuje řadu nákladově efektivních TS-x31P

QNAP ohlašuje řadu nákladově efektivních TS-x31P NAS založených na dvoujádrových procesorech ARM Cortex-A15. Tyto NAS jsou ideální především pro domácnosti a malé kanceláře....

Společnost QNAP uzavřela partnerství s Xopero Software

Společnost QNAP uzavřela partnerství s Xopero Software, aby začala poskytovat softwarové řešení XoperoBackup na QNAP NAS...

Synology video - High Availability

Synology funkce - vysoká dostupnost (Synology High Availability)...

Allied Telesis: 5 let záruka je určitě více než 2 roky!

Prodlouženou záruku na 5 let pro všechny produkty Allied Telesis můžete získat pouhou registrací produktu na webu výrobce...

Společnost QNAP spojila síly s IFTTT, aby vylepšila produktivitu NAS

Společnost QNAP, Inc. dnes oznámila vydání programu IFTTT Agent pro QNAP NAS....

Lenovo IdeaCentre AIO Y910 je jednoduše úžasný !

Nový AIO Y910 od společnosti Lenovo v sobě skrývá surovou sílu v kombinaci se stylovým designem....

Zyxel představuje řadu prémiových přepínačů XGS4600

Zyxel představuje řadu prémiových přepínačů XGS4600 Stohovatelný řízený L3 přepínač s 10G uplinkem, který organizace připraví na boom technologií standardu 802.11ac...

S nejnovější Full HD širokoúhlou 180° kamerou od D-Link DCS-2530L získáte lepší přehled o všem, na čem vám nejvíce záleží

S nejnovější Full HD širokoúhlou 180° kamerou od D-Link DCS-2530L získáte lepší přehled o všem, na čem vám nejvíce záleží...

QNAP vydává mobilní aplikaci QmailClient pro efektivní správu více e-mailových účtů na QNAP NAS

QNAP vydává mobilní aplikaci QmailClient pro efektivní správu více e-mailových účtů na QNAP NAS...

Lenovo - ProKOMPLET

Nová služba pro zákazníky Lenovo serverů....

Lenovo - 3 roky On-Site na IdeaCentre AIO700 a 510s

Výkonné stolní počítače LENOVO IdeaCentre AIO 700 a 510s Vám představují svou multifunkčnost pod záštitou špičkové výbavy za dobrou cenu a nově se zárukou na 3 roky On-Site !...

Společnost QNAP uzavřela partnerství s AMD, aby uvedla NAS TVS-x73

Společnost QNAP uzavřela partnerství s AMD, aby uvedla NAS TVS-x73 vybavený čtyřjádrovou APU řady R, rozhraním USB 3.1, 10GbE rozšiřitelností a přehráváním videí v rozlišení 4K...

Zyxel představuje nové outdoorové PoE přepínače do náročných podmínek

Zyxel představuje nové outdoorové PoE přepínače do náročných podmínek. Odolné a kompaktní PoE přepínače se širokým rozsahem provozních teplot...

Qnap a Arduino spojily své síly.

Společnosti QNAP a Arduino se spojily, aby vývojářům IoT nabídly soukromý cloud....

QNAP vydává Qcontactz Beta

QNAP vydává Qcontactz Beta pro centrální správu kontaktních informací....

Lenovo Yoga Book - OPĚT SKLADEM !!!

Společnosti Lenovo se podařilo spojit řadu dokonalých technických řešení v jeden elegantní celek a přišla s nápaditým kouskem, který jednoduše musí být Váš....

Přímý + Síťový přístup sdíleného úložiště

Zálohování a přenos souborů snadno a rychle...

IP telefony Yealink

Vlastní vyzváněcí melodie, barevný displej, fotografie ke kontaktům a propojení na informační systém nebo kamery....

Představujeme vodotěsný odolný smartphone s nejrychlejším internetem 4G

vodotěsný podle specifikace IP68 (1 metr vodního sloupce po dobu 40 minut) pogumovaný odolný povrch pro zvýšení odolnosti odolný nárazům a vibracím...

NATEC Genesis P65

NATEC Genesis P65 je universální gamepad kompatibilní s PS3 a PC - díky němu virtuální zábava ve vašem provedení stane se nesrovnatelně zábavnější než kdy předtím. Herní design, moderní konstrukce a speciálně navržené symboly, dělají gamepad Genesis P65 nesmírně originálním....

Originální inkoustové kazety HP XL se vyplatí.

Použitím originálních inkoustových kazet HP můžete snížit firemní náklady na tisk až o 20 % v případě balení po více kusech a až o 50 % v případě kazet XL....

  • cena se řídí platným ceníkem služeb
    akční nabídka
  • Více informací
  • Pro větší rozsah prací Vám bude na požádání zpracován technický projekt a cenová nabídka
  • Antivirová řešení - ESET NOD32
  • Zboží u kterého je na území ČR zajišťován autorizovaný servis, je zákazníkovi doporučeno reklamovat přímo v těchto servisech. Smyslem přímé reklamace zákazníka je urychlení celého reklamačního procesu. Toto doporučení se týká následujícího zboží:

    Acer Czech Republic s.r.o. http://www.acer.cz
    Servisní centrum CTPark Brno, Tuřanka 100, 627 00 Brno-Slatina, Tel.: 531 027 777, e-mail: service_brno@acer-euro.com
    Co je potřeba k reklamaci: telefonické zalogování zakázky přímo s operátorem servisního střediska + nákupní doklad

    Pozáruční servis ACER
    Vážení zákazníci, pozáruční servis produktů ACER je naší firmou taktéž zajišťován. Opravy jsou prováděny výhradně v autorizovaném servisním středisku za použití originálních náhradních dílů. Cenu pozáruční opravy, včetně ceny náhradních dílů jsme Vám schopni sdělit do cca. 5 - 7 dnů od data přijetí zakázky u nás.

    SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
    Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
    Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    APC Servis http://www.apc.com/support/index.cfm
    Tel.: 800 102 063

    ASUS Czech,
    Tel.: 596 766 888, e-mail: reklamace@asus.com.tw
    Co je potřeba k reklamaci: pro reklamaci prosím vyplňte tento formulář + nákupní doklad

    Asupport s.r.o. http://www.asupport.cz
    Koněvova 65, 130 00 Praha 3, Tel.: 272 188 300, 261 216 829, e-mail: praha@asupport.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
    U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
    Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu

    Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
    Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon + kopie nákupního dokladu

    Copytechnik DM http://www.copytechnik.cz
    28. října 228, 709 00 Ostrava, Tel.: 596 612 437 servis@copytechnik.cz

    AWH Servis http://www.awh.cz
    Vinohradská 100, 130 00 Praha 3, Tel.: 222 721 525
    Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Canon (malý formát) + kopie nákupního dokladu

    ABS Import s.r.o., http://www.abs.cz
    Křižíkova 1480, 256 01 Benešov, Tel.: 317 727 411, e-mail: servis@abs.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
    Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
    U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    všechny produkty http://www.eu3c.com/
    Štěrboholská 1434/102A, 102 19 Praha 10, Tel.: 274 773 960, e-mail: podpora@eu3c.com, Bezplatná infolinka 800 201 210
    Co je potřeba k reklamaci: nákupní doklad

    Autorizovaný záruční a pozáruční servis mobilních telefonů Evolve.
    SECTRON s.r.o., Výstavní 10, 709 00, Ostrava, tel: +420 596 621 020, gsm: +420 606 751 414, gsm: +420 608 466 600, fax: +420 597 579 599
    více info na http://www.sectron.cz/support/evolve_servis.html

    Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
    Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Záruční i pozáruční servis počítačů a notebooků Fujitsu-Siemens
    CDC Data s.r.o.
    Ohradní 59, 140 00, Praha 4, Tel.: +420 255 724 787, mobil: +420 775 113 187, e-mail: marie.pacanova@cdc.cz
    Co je potřeba k reklamaci: záruční list/ dodací list/ faktura

    Veškeré produkty Genius se reklamují v autorizovaném servisu. Reklamaci je však nutno uplatnit u prodejce.
    Z logistických důvodů mohou být reproduktory Genius přijímány pouze v originálních obalech.

    Reklamace, které uplatní zákazník do 5 dnů od data prodeje výrobku jsou řešeny výměnou obchodní cestou (DOA), přímo v sídle firmy ABS Import s.r.o.
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

    Hewlett-Packard s.r.o. (servisní středisko) http://www.hp.cz
    Jeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

    Český servis, a.s. (logistický partner HP) http://www.ceskyservis.cz" Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu koncového zákazníka

    Hewlett-Packard s.r.o. http://www.hp.cz/spotrebak
    Jeremenkova 88, 140 21 Praha 4, Tel.: 261 307 310
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu + RMA formulář

    SIL Eastern Europe a.s. http://www.sil.cz
    Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, Tel.: 596 253 677, 596 253 670
    Co je potřeba k reklamaci: reklamace je řešena službou "On-Site servis"

    Dělnická 786/38, 170 00 Praha 7 - Holešovice, Tel.: 220 199 178
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
    Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Xpectrum s.r.o. http://www.xpectrum.cz
    Lužná 591/4, 160 00 Praha 6, Tel.: 220 121 432, e-mail: info@xpectrum.cz
    Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu LG + kopie nákupního dokladu

    VSP DATA a.s. http://service.mio-tech.com
    Servisní středisko MiO, ul. Berlínská – nákladová rampa OD Albert, 39064 Tábor, Tel.: 381 210 899
    Co je potřeba k reklamaci: ERMA číslo, které bude zákazníkovi přiděleno po registraci a vyplnění žádosti o opravu

    Servisní centrum MSI - PENTA CZ s.r.o.,

    V případě poruchy Vašeho notebooku MSI vždy nejprve telefonicky kontaktujte servisní centrum na bezplatné lince 800 10 10 10, v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
    Operátor Vás bude informovat o dalším postupu. Prosíme, pro rychlé vyřízení telefonátu mějte připraveno sériové číslo reklamovaného výrobku a podrobný popis problému. Přepravu produktů do servisního střediska MSI zajišťuje bezplatně přepravní společnost PPL.

    Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
    Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155,e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    servisuje: CellNett
    Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu Nokia + kopie nákupního dokladu


    Daruma Systems, s.r.o. http://www.edaruma.cz
    Barrandova 1920, Praha 4 - Modřany, Tel.: 241 776 779, 241 776 758, e-mail: info@eDaruma.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Olympus C&S, Servis Foto http://www.olympus.cz
    Evropská 176, 160 41 Praha 6, Tel.: 221 985 226
    Co je potřeba k reklamaci: nákupní doklad + servisní karta fotoaparátu

    Český Servis, a.s. http://www.ceskyservis.cz
    Barrandova 409, 143 00 Praha 4 - Modřany, Tel.: 800 111 155, e-mail: praha@ceskyservis.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Dileris, s.r.o. http://www.dileris.cz
    U Továren 770/1b (Areál TECHO), 102 00 Praha 10, Tel.: 296 340 340, e-mail: servis.praha@dileris.cz
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    servisuje: GSMobile Service
    Co je potřeba k reklamaci: potvrzený originál záručního listu SE + kopie nákupního dokladu

    servisuje síť autorizovaných servisních středisek: http://www.sonyczech.cz/servis_centra.htm
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu

    Postupujte prosím podle instrukcí http://www.tomtom.com
    Tel.: 239 000 491

    více informací na http://ce.computers.toshiba-europe.com/

    Umax Czech, a.s. http://www.umax.cz
    Hloubětínská 11, 198 00 Praha 9 - Hloubětín, Tel.: 284 000 111
    Co je potřeba k reklamaci: kopie nákupního dokladu



    Více informací!- Více informací -




       |    Hlavní stránka   |   Katalog    |    Internet    |    Kontakt   |    Top 10    |   



    line
    Katalog zboží!